вторник, 15 апреля 2014 г.

Модуль 7

·         Цей  модуль допоміг  мені зрозуміти, як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту. 
·         Створивши приклад учнівської роботи, у мене з’явилися нові ідеї щодо розвитку навичок учнів.
·         Я продумала в плані Основні запитання  на які учні даватимуть відповіді , показуючи  навички  21 століття. Ці питання описують  всі навчальні вправи та завдання, над якими  учні працюватимуть при вивченні теми та створенні своїх проектів.

·         Стосовно планування учнівської діяльності, сьогодні у мене не виникло особливих затруднень, тільки трохи задумалась при виборі платформи, буде це блог чи wiki-сторінка, і зупинилась на створенні блогу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий